Пикът през последния работен ден на миналата седмица се дължи на възстановяването на бизнес процесите в Европа след края на летния сезон, когато е използвана удобната мрежа на авиокомпанията за полети между основни летища в ключови градове. Около 20% от пътниците на еasyJet летят с бизнес цел, възползвайки се от удобните и наситени честоти в програмата на превозвача.
Краят на училищните ваканции и непредвидимото британско време също е подтикнало много хора да потърсят почивки в последната минута. Популярни дестинации за пътниците на еasyJet са слънчевите курорти Малага, Барселона, Палма, Фаро, Ница, Милано, Аликанте и Олбия.
Софи Декърс, директор в еasyJet за британския пазар, коментира:
„Доволни сме, че толкова много пътници избраха да се върнат на работа или да започнат своите късни летни почивки с нас. Благодарение на това, че потребителите могат да се възползват от нашата широка гама от популярни дестинации, ниски тарифи, приятелско обслужване и бизнес предлагане, авиокомпанията продължава да расте. Около 6,8 % повече пътници са пътували с нас през август, в сравнение с миналата година.
Винаги се стремим да улесняваме пътуването за пътниците. Те могат да се чекират от 30 дни преди полета и да получават полетни известия в реално време. Нашите мобилни бордни карти също се оказват особено популярни като повече от 10% от пасажерите вече ги използват, вместо хартиените бордни карти.“