AirAsia призова малайзийските власти да ускорят работата по ремонта на Kuala Lumpur International Airport 2 (KLIA2), за което те твърдят, че потъва.
Малайзийската информационна агенция Bernama цитира главния изпълнителен директор на AirAsia Тони Фернандес, който твърди, че новият терминал, предназначен за нискобюджетните авиокомпании, е пълен с дефекти, пукнатини са се образували на пистата и коридорите за рулиране, а на места водата направо е образувала огромни локви.
„Това трябва да спре, а бордът трябва да поеме своята отговорност“, казва Фернандес. „Не трябваше да се преместим преди всичко да е било оправено. Ръководството на AirAsia и аз бяхме прави.“
Откриването на новия терминал, струващ 1 милиард щатски долара, беше забавено с година, а първоначално AirAsia не искаха да се преместят от основната им база в Low-Cost Carrier Terminal (LCCT).
Попитан за какво е най-доброто решение на проблема, Фернандес отговори: „Преместете ни обратно на LCCT.”