Компанията Axosoft започна кампания, фокусирана върху знаците за санитарни помещения. За пример е използван традиционния женски символ, носещ триъгълна рокля, който е оцветен така, че дрехата внезапно се променя в перелина на супергерой.
Основната цел на кампанията, наречена #ItWasNeverADress, е да оспори половите стереотипи и да прослави навсякъде супер силите на жените.
CANNOT UNSEE. pic.twitter.com/5MKLfnppRP
— Jamie Kruger (@thekroog) April 29, 2015
„Този символ никога не е бил рокля. Целта му е да предизвика общоприетото мнение и разбиране за жените в технологиите и да предложи истината „, заяви Таня Кейтън от Axosoft, която стартира кампанията. ”Нашето движение има уебсайт – itwasneveradress.com, където има допълнително обяснение.
„В науката, технологиите, изкуството, математиката, политиката, храмовете, по улиците и в домовете ни, проницателните жени често са неканени, пренебрегвани, или просто отхвърлени.“
„Чрез споделяне, изграждане на подходяща общност, различни иновации и творчески разделения, It Was Never a Dress ще насърчи необходимите разговори в обществата по цял свят, които почитат всички жени. Когато възприемаме жените по различен начин … виждаме света по различен начин!“