Изпълнителният директор на Луфтханза Карстен Спор изрази безпокойство относно съдбата на полет 4U 9525, изпълняван от дъщерната компания Germanwings, предаде Air Transport World.
„Ние все още не знаем какво се е случило с полет 4U 9525. Поднасям искрените си съболезнования на семействата и приятелите на нашите пасажери и екипажа на самолета. Ако нашите страхове бъдат потвърдени, това е черен ден за „Луфтханза“.
Надяваме се да открием оцелели“, заяви Карстен Спор.
Катастрофиралият във Франция самолет А320 на компанията Germanwings преди да излети от Барселона за Дюселдорф е бил задържан за половин час, съобщава Bild.
Причините за забавянето не се уточняват.
Полет 4U9525 е трябвало да излети в 9.35 местно време (10.35 българско), но започнал полета в 10.01 часа (11.01 часа българско време). Приземяването на самолета в Германия е било планирано за 11.55 часа (12.55 часа българско време).
Самолетът на компанията Germanwings, катастрофирал във Франция, е произведен през 1990 година, съобщава Flightradar24.
Първият полет на самолета е извършен на 29 ноември 1990 година под флага на авиокомпания „Луфтханза“.
Самолетът е бил оборудван с два двигателя CFM56-5A1.
На дъщерната компания Germanwings самолетът е предаден на 31 януари 2015 година, допълва Агенция Фокус.