Година, след като Facebook реши, че бъдещето му е в мобилните устройства, LinkedIn достигна до същия извод – неговите основни потребители, служителите с бели якички, са постоянно в движение, така че компанията трябва да свърши по-добре работата си отвъд десктопа, пише вестник The New York Times.
LinkedIn показа два нови продукта, насочени към мобилните потребители: подобрено приложение за iPad, което е приело новинарски стил на предлагане на статиите и обновяванията, както и добавка за потребителите на iPhone, която показва данни за подателя във всеки email.
По-важното е, че мениджърите на компанията дадоха да се разбере, че вече смятат мобилността за много важна. Джеф Уайнър, главният изпълнителен директор заяви в Сан Франциско, че мобилността „преобразява” компанията. LinkedIn разкри за първи път статистиката за мобилното използване на платформата – явно под натиска на Комисията по ценните книжа и фондовите борси, която смята, че тези данни са свързани с материалните интереси на инвеститорите.
Джеф Уайнър посочи, че около 38 процента от уникалните посещения са през мобилни устройства в последното тримесечие, сравнено с 8 процента в първото тримесечие на 2011 година. Очакванията са следващата година повече от половината посещения глобално да са от мобилни устройства.