Рекламират България за 6 млн. лв. по 4 телевизии

| от |

Масирана реклама на красотите на България стартира през март по четири европейски телевизии. „Кампанията е под мотото „Открий и сподели“ и е на стойност 6 млн.лв. Това обяви във Велико Търново министърът на туризма Николина Ангелкова.

Проектът е финансиран от ОП „Регионално развитие“. Рекламата ще се излъчва на девет езика по телевизиите „Евронюз“, „Евроспорт“, „Дискавъри“ и „Нешънъл Джеографик“. Ще продължи до края на годината. В рекламния клип страната е представена със всички възможности за туризъм – зимен, летен, културен, алтернативен“, обясни Ангелкова.

Тя уточни, че в клиповете са включени още дестинации и туристически забележителности. Предстои подписване на договор за рекламиране на България и с телевизия Би Би Си. „Целта е да компенсираме отлива на руски и украински туристи през настоящия туристически сезон“, поясни министърът на туризма.

Ангелкова каза още, че целта на Министерството на туризма е да запази ръста на туристите от миналата година, когато техният брой е бил 7,5 млн. души, а ръстът спрямо 2013 година е около 5 %, съобщи „Труд“ . „Министерството на туризма е инициатор на кампания, която призовава българите да организират своите почивки в страната, за да се подпомогне браншът. Общият бюджет на Министерството на туризма за 2015 г е в размер на 5 млн. лв.“, обяви Ангелкова.

По думите й част от сумата е предвидена за участие на България в над 40 национални и международни изложения. „Първите от тях са туристическите борси в Москва, Киев, Лондон и Берлин“, обясни Ангелкова.

При визитата си във Велико Търново тя се е срещнала с главния секретар на МВР Светлозар Лазаров. На срещата са набелязани съвместни действия за превенция на престъпността през активния туристически сезон. по курортите ни ще има засилено полицейско присъствие от родни и чужди блюстители на реда.

Пред местната власт Ангелкова представила националната концепция за туристическо райониране, която включва девет района. Догодина крепостта „Трапезица“ ще бъде включена в национален туристически маршрут. Министър Ангелкова вчера посети Капиновския манастир „Св. Николай“, включен в кампанията, популяризираща 50 неизвестни туристически дестинации в България. /БГНЕС

 
 
Коментарите са изключени за Рекламират България за 6 млн. лв. по 4 телевизии