BMW разработва очила с добавена реалност към автомобилите си

| от |

Германският автопроизводител BMW се присъединява към Google и Microsoft с разработка на очила с добавена реалност, които ще позволят на шофьорите да “виждат” през автомобила, когато паркират, пише Financial Times. Очилата са един от многобройните примери за технологии, разработвани от големите автопроизводители в стремежа им да поддържат репутацията си на иноватори в ерата на свързаните коли. Утвърдените компании в бранша са изправени пред конкуренцията на Google други представители на технологичния сектор и трябва да се борят за интелектуалния потенциал, който ще създаде автомобилите на бъдещето.
Очилата на BMW комуникират с моторното превозно средство. Когато водачът погледне през тях настрани или назад, страничната част на колата “изчезва”, заместена от изображения от външни камери. Германският производител разработва технологията в лабораторията си, намираща се в сърцето на Силициевата долина, според източници, запознати с плановете на компанията. Очаква се устройството да бъде показано по време на автомобилното изожение в Шанхай през идващия април. Подробностите за новия продукт все още са съвсем оскъдни. Очаква се, че очилата ще показват на потребителите информация в реално време, каквато е скоростта, например. / Агенция Фокус

 
 
Коментарите са изключени за BMW разработва очила с добавена реалност към автомобилите си