Рекламите на Супербоул XLIX

| от |

Телевизионните реклами за тазгодишното 45-о издание на Супербоул достигнаха рекордна цена от 4.5 милиона долара за 30-секунден спот.

Ню Инглънд спечели 49-ото издание на мача за титлата в НФЛ, след като победи с 28:24 миналогодишният победител Сиатъл, но както всяка година, така и тази шоуто беше оред телевизора.

Супербоулът е по-следен в САЩ от Олимпийските игри, наградите Грами и Оскарите и е поле на ожесточена борба между марките за налагане на пазара. Повече от 40 компании, от производители на луксозни автомобили до фъстъци, са си купили рекламно място от 30 секунди до 2 минути.

Супербоул започна с рекламна кампания за 25 милиона долара зна Jaguar F-Type.

 
 
Коментарите са изключени за Рекламите на Супербоул XLIX