Sanctuary Asia с шокираща кампания против обезлесяването

| от |

Кампанията на Sanctuary Asia (едно от най-престижните екологични списания в Индия) може да бъде наречена ужасна и брутална от някои, но тя има много важно послание, а именно да покаже на света жертвите на едно поголовно изсичане на горите. Зад нея седят художественият директор на списанието Ganesh Prasad Acharya и копирайтърът Kaushik Katty Roy. Те са и хората измисли слогана на кампанията „When the wood go, the wildlife goes“ (Когато дървата си отидат, дивата природа също си отива) и имат за цел да привлекат повече внимание към този изключително важен проблем, защото тропическите гори в Южна Америка и Азия са дом на над 80% от биологичното разнообразие на планетата.

// Sanctuary Asia

 
 
Коментарите са изключени за Sanctuary Asia с шокираща кампания против обезлесяването