Гугъл стана първата компания в света, която нае най-големия и най-скъп дигитален билборд в света на „Таймс скуеър“ в Ню Йорк.
Билбордът е висок осем етажа, а наемането му за две седмици струва 2,5 милиона долара. Екранът, който е с размерите на футболно игрище, е монтиран от страната на хотел „Мариот Маркис“.
Смята се, че около 300 000 пешеходци ще минават покрай билборда всеки ден. Ярко осветените билбордове на „Таймс скуеър“ са едни от най-известните места за рекламиране на открито. Новият билборд беше представен снощи и една седмица ще показва вдъхновена от природата дигитална картина преди да започне излъчването на рекламите на Гугъл.
Стотици туристи наблюдаваха включването на екрана. Той е свързан с камери, позволяващи интерактивно съдържание. Американският технологичен гигант е наел екрана до януари 2015 г. /Би Би Си/БГНЕС
A billboard as long as a football field debuts tomorrow in Times Square http://t.co/dXoPBWv9NZ pic.twitter.com/bWDliGyHjE
— NBC New York (@NBCNewYork) November 17, 2014
Eight-story digital billboard will be unveiled in New York City's Times Square on Nov. 18. https://t.co/lkBgegaOeS pic.twitter.com/v2GC4gYtS1
— Inside (@inside) November 17, 2014
N. America's Largest, Most Expensive (625k/week) Billboard Set To Go Live In Times Square – http://t.co/bVxZ8sjoww pic.twitter.com/MNfxo8jl0J
— Breaking911 (@Breaking911) November 17, 2014
Remember that time I saw 5SOS on a billboard in Times Square in New York City? #vote5sos pic.twitter.com/b57aYo9WOS
— becca✨ (@alcoholicmalum) November 4, 2014